Monday, May 26, 2008


Date : 25/5/2008

Newspaper: Daily El DOSTOR

Status: On the Cloud # 9!


15 comments:

m.sobhy1990@gmail.com said...

بصى ياسمر

رغم إنى ماقريتش مقالك لإنى مجبتش الدستور ف اليوم ده

لكن بجد أنا فرحان

ويارب دايما لقدام



هامش: أنا دورت على مقالك على سايت الدستور مالقيتهوش


فياريت تنشريه ع البلوج

سلام

Anonymous said...

جميلة جدا يا دكتور
خصوصا النهاية
فيها شجن خاطف ومركز جدا
بس يوصل بسهولة

Farid Wahdan said...

رائع جداً جداً جداً
قصيره .. مكثفه .. عميقه .. ممتعه

ربما أعود ثانية

فالان فقط للمباركه

و التعليق لوقت لاحق

مبرووووووووووووك

:-D

m.sobhy1990@gmail.com said...

معلش يادكتور

أنا فقف من الغيبوبة اللى كنت فيها
لما ضغطت ع الصورة وكبرت


وطبعا إنتى عارفة رأيى ف القصة دى

مبروك كمان مرة

Samar Ali said...

Mo7mad Sob7y...

usln ana motshakera leeek awi 3la tashge3aak el gameel da! ye7'alek leya!

Samar Ali said...

tefa...esma7ly adl3k :D

Thank uuuuuuuu

Samar Ali said...

Blank Mind...

mestnyaaaaaak..w allah yebarek feek!

*سمر* said...

مبروووووك ..خسارة يا ريتنى كنت جبت الدستور يومها ...

بجد بجد فرحتلك ..موهبتك فى الكتابة تستاهل اكتر من كده

*سمر* said...

سمر...لو انتى كاتبه البوست ده .حطى اللينك بتاعه علشان اقراه

mirage said...

CONGART'S :)

Samar Ali said...

Samouraaa!!
thank u!!
3neya 7ader...

Samar Ali said...

Mirage thankkkk uuuu!!

Samar Ali said...

samoura...hatl2ehaa f tany saf7a...7anen sa7'er msh sa3'er :S
el blog hena adeem ma b3rfsh ageb linkat mno

mostafa rayan said...

بجد ياريت تعيدي نشره هنا ليتمكن الأخرون من قرأته
ومبروك ياستي وعقبال مانحضر حفلة توقيع كتابك الأول

Samar Ali said...

mustafa rayaaan!
thank u alot!
7ader....i published it again..hope u like it